Kod śledzenia Google Analytics

Translate

Sunday 25 October 2009

Black leaf

Follow my blog with bloglovin

When I was in England I have found in new look some beautiful necklace. It looks like few connected black leafs. Isn't it gorgeous? It Cost 5 pounds

Gdy bylam w Anglii wpadłam w new looku na sliczny naszyjnik. Wygląda jak kilka połączonych czarnych liści. Jest niesamowicie piękny i świetnie wygląda na szyji. Kosztował 5 funtów


Calvin Klein bag wich I have seek out in Tk maxx two years ago for only 80 pounds. It's the one of my favourite labels bags. I bought it for my first earn money!

Tę torebkę Calvina Kleina wypatrzyłam w tk maxxxie dwa lata temu. Kosztowała tylko 80 funtów. Kupiłam ją za swoje pierwsze zarobione pieniądze, dlatego właśnie jest dla mnie bardzo wartościowa i mam do niej sentyment.




I was working in
John Lewis - the place to eat in Welwyn Garden City.



Have you ever been there before? If not, you should eat something in there. Food is delicious. We (as a stuff) could eat everything what we want from the menu, absolutely for free. I remember those awesome lemon or chocolate cake, variety of caserrole, huge roast potato with butter, crispy fish with pineaple as a salad!

Pracowałam w centrum handlowym John Lewis w restauracji. Byliście tam kiedyś? Jeśli nie, powinniście wstąpić na lunch czy obiad. Wszystko jest tam przepyszne. My (jako pracownicy) mogliśmy w czasie przerw jeść to co chcieliśmy z menu. Do dziś pamiętam te cudowne cytrynowe i czekoladowe ciasta, mnóstwo różnych zapiekanek i obiady z pysznymi pieczonymi ziemniakami posmarowanymi masłem z chrupiącą rybą i kawałkami ananasa które służyły mi za sałatkę.



Check out my new outfit with black leaf necklace and Calvin Klein bad

Rzućcie okiem na moja nowa stylizacje z new lookowym naszyjnikiem i torebka Calvina Kleina




blouse - h&m
skirt - h&m
necklece - new look
bag - Calvin Klein
watch - new look

1 comment:

Szafa Madziary said...

za jakiś czas wybieram się do uk na dłużej-fajnie byłoby tam pracować:P