REGULAMIN konkursu Somersby Party Like a Lord
Postanowienia Ogólne
1. Niniejszy regulamin określa warunki konkursu „Party Like a Lord” (zwanego
dalej „Konkursem”)
2. Organizatorem Konkursu jest Carlsberg Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie
(kod: 02-135), przy ulicy Iłżeckiej 24, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd
Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem KRS 43669,dalej zwana „Organizatorem”
3. Konkurs zostanie przeprowadzony we współpracy z Eliza Wydrych, na blogu pod
adresem: http://fashionelka.pl
4. Konkurs trwa od 11 kwietnia 2013 do 17 kwietnia 2013 roku.
5. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy i współpracownicy Organizatora, oraz
członkowie ich najbliższych rodzin.
Warunki uczestnictwa
1. Konkurs przeznaczony jest wyłącznie dla pełnoletnich osób fizycznych będących
konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego oraz posiadających miejsce
stałego zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora, Eliza wydrych oraz członkowie ich rodzin. Przez członków rodziny, o których mowa powyżej,
rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków i osoby pozostające w
stosunku przysposobienia.
Nagrody
Nagrodami w konkursie są:
1.1. nagroda główna w postaci dwóch ipodów nano o wartości całkowitej ….. złotych brutto
1.2. nagroda za zajęcie drugiego miejsca w postaci zaproszenia na imprezę „Party like
Lord” o wartości całkowitej 50 złotych brutto
1.3. 10 nagród pocieszenia, każda składająca się z butelki piwa Somersby (4,39sztuka),
talii kart(2zł) i szklanki(4zł) o wartości całkowitej 10,39 złotych brutto.
2. Nagrody zostaną wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku
dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. Nr 51 poz. 307 z 2010 r. ze zm.). Do
głównej nagrody Organizator przyzna dodatkową nagrodę pieniężną w wysokości 11,11%
jej wartości, z przeznaczeniem na zapłatę zryczałtowanego podatku dochodowego od
wygranych. Zwycięzcy nie przysługuje prawo do żądania wypłaty dodatkowej nagrody
pieniężnej.
dokonana na konto właściwego urzędu skarbowego przez Organizatora.
Informacje o przyznanych nagrodach będą upublicznione na blogu lub fan page
http://facebook.pl/fashionelka najpóźniej w dniu 18 kwietnia 2013 roku.
Zwycięzcy Konkursu nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości
nagród ani otrzymania ich ekwiwalentu pieniężnego lub rzeczowego.
Zapłata
zryczałtowanego
podatku
dochodowego
od
wygranych
zostanie
Zadania Uczestnika Konkursu i przebieg Konkursu
1. Zgłoszenie
eliza.wydrych@gmail.com zdjęcia przedstawiającego uczestnika wystylizowanego na „lorda”
wraz z jabłkiem lub elementem w jakikolwiek sposób kojarzącym się z jabłkiem lub
przedmiotem z wizerunkiem jabłka w dowolnym kształcie.
Zdjęcia nadesłane do Konkursu nie mogą zawierać wizerunków osób nieletnich, tj. takich,
które nie ukończyły 18 lat.
Autor najciekawszej stylizacji zostanie nagrodzony nagrodą główną.
Nagrodą za zajęcie drugiego miejsca będzie zaproszenie na imprezę Party Like a Lord.
5. Dodatkowo, poza osobami wymienionymi w pkt. 2 i 3 powyżej, 10 uczestników
Konkursu, których zdjęcia Organizator uzna za ciekawe, otrzyma nagrody pocieszenia.
6. Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności
w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu i wyłonienia zwycięzców,
Organizator powołuje trzyosobową komisję konkursową (dalej „Komisja Konkursowa”). W
skład Komisji Konkursowej wejdą osoby delegowane przez Organizatora.
7. Wyłaniając
pomysłowość i inwencję uczestników przy wykonywaniu zdjęcia konkursowego.
8. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z Konkursu zgłoszonych zdjęć w
przypadku gdy:
a)
udziału
w
Konkursie
następuje
poprzez
przesłanie
na
adres
zwycięzców,
Komisja
Konkursowa
bierze
pod
uwagę
kreatywność,
d)
zdjęcia zawierają treści obraźliwe, polityczne, propagandowe, religijne, wulgarne
lub treści sprzeczne z prawem;
zdjęcia zawierają treści reklamowe dotyczące innych niż Organizator podmiotów;
naruszają jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym w szczególności: dobra osobiste,
prawa autorskie lub prawa do wizerunku;
gdy Uczestnik nie posiada praw autorskich lub praw zależnych do Zadania
Konkursowego i jego wszystkich elementów w zakresie wskazanym w Regulaminie.
Odbiór nagród
1. Uczestnik Konkursu, któremu przysługuje nagroda obowiązany jest przesłać swoje dane
(imię, nazwisko, adres, numer telefonu, PESEL) na adres eliza.wydrych@gmail.com w ciągu 3 dni
od daty ogłoszenia zwycięzców.
2.Niewysłanie przez zwycięzcę jego danych w wyznaczonym terminie jest równoznaczne ze
zrzeczeniem się prawa Uczestnika do nagrody.
3.Nagrody zostaną przesłane do zwycięzców za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty
Polskiej w terminie 30 dni od daty otrzymania danych.
4.Odbierając nagrodę zwycięzca podpisuje protokół odbioru przedstawiony przez kuriera, a
kurier weryfikuje dane osobowe zwycięzcy. W przypadku odmowy przekazania kurierowi
danych lub odmowy podpisania protokołu, zwycięzca traci prawo do nagrody.
Przy odbiorze nagrody, zwycięzca przekaże Organizatorowi pisemne oświadczenie o
5.
przeniesieniu praw do Utworów oraz wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku osób
widniejących na zdjęciach.
O
6. rganizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez zwycięzcę błędnych danych
osobowych, ani za zmianę tych danych przed odbiorem nagrody.
7.W razie niemożliwości doręczenia nagrody z przyczyn dotyczących zwycięzcy, traci on prawo
do nagrody, a nagroda pozostaje w dyspozycji Organizatora.
Prawa autorskie
U
1. czestnik oświadcza i gwarantuje, że jest wyłącznym twórcą treści utworu w postaci
zdjęcia lub zdjęć przesłanych w zgłoszeniu do Konkursu („Utwór”), w rozumieniu ustawy o
prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz. U. Nr 152, poz. 1016 z 2002 r.) i
posiada wszelkie autorskie prawa majątkowe do zgłoszonych Utworów, nie sa one obciążone
na rzecz osób trzecich. Ponadto, Uczestnik oświadcza i gwarantuje, że utwory nie naruszają
jakichkolwiek praw osób trzecich oraz że uzyskał wszelkie prawa od osób przedstawionych na
zdjęciach do wykorzystania ich wizerunków.
Uczestnik udziela Organizatorowi, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie,
upoważnienia do korzystania ze zgłoszonych przez uczestnika do Konkursu Utworów, w całości
lub we fragmentach, z modyfikacjami lub bez, tj. w zakresie autorskich praw majątkowych i
praw zależnych, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszystkich znanych w chwili
udzielania zezwolenia pól eksploatacji, w szczególności:
a) w
zakresie
poszczególnych
egzemplarzy
magnetycznego
utrwalania
elementów
Utworów,
oraz
i
zwielokrotniania
–
w
tym
techniką
wytwarzania
techniką
cyfrową,
zgłoszonych
wszelkimi
drukarską,
audiowizualną,
Utworów
znanymi
reprograficzną,
wprowadzanie
lub
ich
technikami
zapisu
do
pamięci komputera, utrwalanie i zwielokrotnianie na jakichkolwiek nośnikach, w
szczególności na wszystkich nośnikach reklamowych, bez ograniczeń co do ilości i
nakładu;
w zakresie obrotu oryginałami albo egzemplarzami, na których Utwory utrwalono –
wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
c)
w
w sposób inny niż określony w pkt b) – publiczne wykonanie, wystawienie,
wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie przez stacje telewizyjne
i radiowe w sposób analogowy i cyfrowy, nadanie za pomocą wizji przewodowej
lub bezprzewodowej przez stacje naziemne (również w sieci kablowej i telewizji
kodowanej),
magnetooptycznych, nadanie za pośrednictwem satelity, równoległe i integralne
nadanie Zadań Konkursowych nadawanych przez inną organizację telewizyjną
lub radiową, a także publiczne udostępnianie Utworów lub ich poszczególnych
elementów w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie
przez siebie wybranym (sieć internet lub inne sieci komputerowe), wykorzystanie
technologii UMTS, GPRS, GPS. Dla uniknięcia wątpliwości, Utwory mogą być w
części lub w całości rozpowszechnianie w formie ulotek, gadżetów, billboardów
(tradycyjnych i elektronicznych, w tym cyfrowych), jak również za pośrednictwem
telefonów, kina, prasy.
zakresie
rozpowszechniania
Utworów
lub
ich
poszczególnych
elementów
nadanie
z
wykorzystaniem
taśm
magnetycznych
i
nośników
Reklamacje
Wszelkie reklamacje w związku z Konkursem należy zgłaszać na piśmie z dopiskiem na
kopercie „Konkurs Party Like a Lord” do Organizatora na adres: Carlsberg Polska Sp. z
o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, nie później niż do 1 maja 2013 roku. Za datę
zgłoszenia reklamacji uznawana jest data stempla pocztowego.
Reklamacje powinny zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika jak również
dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania. Reklamacje
rozpatrywane będą przez Komisję Konkursową w terminie 7 dni od ich otrzymania.
Możliwość zgłoszenia reklamacji nie ogranicza prawa uczestnika do dochodzenia roszczeń
przed sądem powszechnym.
VIII. Postanowienia końcowe
Dane osobowe uczestników Konkursu są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie
danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r., nr 101 poz. 926 ze. zm).
Administratorem danych osobowych jest Carlsberg Polska Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-
135 Warszawa. Celem zbierania danych jest organizacją i prowadzenie Konkursu pod
nazwą „Party Like a Lord”, wyłonienie zwycięzców oraz wydanie nagród. Uczestnikom
przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania. Podanie danych jest
dobrowolne, ale niezbędne do odebrania nagród oraz rozpatrzenia ewentualnych
reklamacji.
2. Uczestnik wyraża zgodę na publikację jego imienia i nazwiska na na liście laureatów
Konkursu zamieszczonej na blogu lub fan page pod adresem: http://fashionelka.pl
3. Regulamin Konkursu dostępny jest w siedzibie Organizatora pod adresem: ul. Iłżecka 24,
02-135 Warszawa, w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00-17:00 oraz
na stronie internetowej: http://fashionelka.pl w publikacjach dotyczących Konkursu.
4. Nagrody, do których uczestnicy utracili prawa z przyczyn wskazanych w niniejszym
Regulaminie, pozostają w dyspozycji Organizatora.
5. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają
odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
2 comments:
Pretty! This has been an extremely wonderful article.
Many thanks for supplying these details.
My web site fake ray bans
Hello, after reading this amazing post i am as well happy to share my familiarity here with mates.
Here is my site ... polo ralph lauren outlet online
Post a Comment