Kod śledzenia Google Analytics

Translate

Wednesday 7 April 2010

Grey&black

Uwielbiam połączenie szarego i pudrowego różu. Tym razem kolor różowy jest w postaci dodatków. Zegarka na palec z muffinkami na różowym tle i niezwykle urocza bransoletka z accessorize.

Tunik - primark
buty - new look
torebka - river island

Ps. Mam nadzieje, że to już ostatnie zdjęcia tym aparatem i na tak paskudnym backgroundzie :p

Zapraszam na moje aukcje, sprzedaje nowe but z primark i new look za grosze!
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6149306

35 comments:

su$ka said...

Śliczna sukienka, a bransoletka faktycznie urokliwa :)

Sandra said...

dla mnie świetnie :)

Ann. said...

Dla mnie też super:))

:*

bloo90fashion said...

wyglądasz zjawiskowo :))

Phuong said...

You look great!!

Joanna said...

Tunika po prostu cudo ! <3

choclair said...

świetna tunika i uroczy zegarek! :)

miuska said...

Świetne ramiona ma ta tunika :D A torebka paski :D No i całkiem rozczuliłam się nad bransoletką ze szminką :D

Anonymous said...

Rękawy w tunice są świetne, ostatnio zachorowałam na takie.

Foly D. Sante said...

U look great!
Is it snow???you don´t look frozen on the photo..:)

great shoes honey

Unknown said...

kocham River Island i szczerze zazdroszczę torebki... :))) super!

poppy said...

mam taką tunikę, tyle że czarna
napiszesz mi jak zrobiłaś to że ci tak 'stoją' te rękawy ? bo ja jak próbowałam je tak ustawić to mi po 2 sekundach opadały
bardzo mi się podoba twój styl :)
zestaw jak zwykle u ciebie rewelacyjny ! :)
zapraszam do siebie na poppyxd.blogspot.com

yeah! said...

pięknie wyglądasz :O

zapraszamy na naszego bloga o szafiarkach :) tych bardziej i mniej znanym.

lavender summer said...

Śliczna sukienka i biżuteria :)

behindblueeyes said...

cudowna sukienka :D
ładnie podkresla figure

Malena said...

Super bluzka!

Kathy said...

Tunika jest prześliczna!!! A bransoletka i zegarek słodziutkie!! Ślicznie wyglądasz!

qwwerrtegedlg said...

swietnie
i ten charms szminka<333

Katarzyna Pisula said...

sliczna jest, ale wydaje sie bardzo krotka, wina ujecia czy faktycznie jest taka krotka?

zieluka, said...

bardzo mi się podoba :)

Agnieszka Szykor said...

Mnie tez zastanawia, czy jest Ona taka krótka? Chyba za krótka?

A bransoleta słodka, szczególnie ta szminka :d No i nic nie pobije torebki, nic ;).

Michaela said...

love your blog! you have amazing style!
this dress looks great on you!
xo

Jołanna said...

ramiona są piękne ^^

Veronique said...

super tunika <33
i ta bransoletka taka słodka :)
ogólnie bardzo łądny zestaw.

Pozdrawiam :)

Kaja said...

przyjemny zestaw. ;>

Emilie.Anne said...

Piękna jest ta tunika , rzadko w których ubraniach power shoulders odznaczają się tak idealnie ramiona :)

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12273457

playwithfashion said...

Fajnie wygląda taki prosty look!!! I ta bransoleta - super.

fashionelka said...

ta tunika ma tak ogroomne poduszki, że nie mam mowy o opadnięciu bufek

Rebeka0 said...

prześliczna biżuteria !!

Flo.Florka said...

uwielbiam bufki! ;D bransoletka jest przezajebista, bardzo mi się podoba ;-)

hi barbie said...

ta bransoletka jest niezwykle urocza! sama chciałabym taką mieć, ale chyba bransoletki noszę znacznie mniej niż naszyjniki

Aleksandra said...

pięknie!

Ivelina FriChic said...

I am desperately in love with that top :)

Sara said...

Mam taką samą tunikę, dla mnie jednak to raczej dłuższa bluzka niż tunika, widać jestem dłuższa niż Ty ;D Bransoletka świetna :)

Carolina said...

Genialnie :) Już dodałam do obserwowanych, pozdrawiam i zapraszam do mnie